Üdvözöljük az Erste Lakástakarék ügyfelei között!

Tájékoztatjuk, hogy 2020. 01. 17-én az Erste Lakástakarék Zrt. átvette az Aegon lakástakaréknál felmondott vagy elfogadott kiutalási szakaszban lévő lakás-előtakarékossági szerződéseket is. Ezt követően Ön az Erste Lakástakarék ügyfele lett.

Érdekel, mit tud még nyújtani nekem az Erste Csoport! Megnézem

Amennyiben korábban szolgáltatást (kifizetést) igényelt az Aegon lakástakarék-számlájáról, és az ügyintézés 2020. január 17-ig nem zárult le, azaz eddig a dátumig:

  • a szolgáltatási igénye alapján a kifizetésre nem teljes körűen került sor, vagy
  • a kifizetést követő, az utólagos lakáscélú felhasználás igazolásához szükséges dokumentumok nem kerültek maradéktalanul benyújtásra az Aegon Lakástakarék felé, vagy a lakáscél igazolása nem kerül elfogadásra,

úgy szerződését átruházták, ennek megfelelően minden szükséges dokumentumot ettől a dátumtól kezdve az Erste Lakástakarékhoz kell benyújtania.

Az átvétellel kapcsolatban postai úton is kap február végéig egy értesítőt, melyben a szerződésére vonatkozó részletes adatokat fogja megtalálni, többek között az átvett egyenlegét (amennyiben volt ilyen).

2020. január 18-tól szerződését az Erste Lakástakarék kezeli!

Az Erste Lakástakarék Zrt. 2011 őszén indult az Erste Bank Hungary Zrt. magyarországi leányvállalataként. A 200 éves Erste Bank közel egymillió hazai ügyfelét több mint 110 bankfiókból álló, országos fiókhálózatával, a harmadik legnagyobb ATM hálózattal, telefonos ügyfélszolgálatán és a legmodernebb digitális banki szolgáltatásain keresztül szolgálja ki.

Az Erste Lakástakarék biztosítja, hogy a banki termékeken és szolgáltatásokon túl, a piacon fellelhető összes lakáscélú pénzügyi megoldás elérhetővé váljon ügyfelei és mostantól az Ön számára is. Meggyőződésünk, hogy az Erste Lakástakarék felkészülten várja szakértelmével és magas színvonalú ügyfélkiszolgálásával.

Érdekel, mit tud még nyújtani nekem az Erste Csoport! Megnézem

Kapcsolattartás és ügyfélkiszolgálás az átruházás után

Telefonos ügyfélszolgálat

Az átruházást követően az Erste TeleBank telefonos ügyfélszolgálata áll majd rendelkezésére banki munkanapokon 7-21 között a bel- és külföldről is hívható +36 1 298 0222 telefonszámon.

Személyes ügyfélkiszolgálás

Az Erste Bank országos fiókhálózata áll szíves rendelkezésére. A bankfiókok listáját az alábbi elérhetőségen találhatja meg.

Elektronikus felület

A lakás-előtakarékossági szerződésére vonatkozó kamatok, díjak, költségek, valamint a szerződéses módozata és a díjtáblázat nem változik, az egyéb szerződési feltételeket a 2019. október 25-étől hatályos Erste Lakástakarék Üzletszabályzata és Díjtáblázata tartalmazza, melyeket a www.erstelakastakarek.hu weboldalon, illetve az Erste Bank fiókhálózatában érhet el.

Érdekel, mit tud még nyújtani nekem az Erste Csoport! Megnézem